یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
image.png

همزمان با شب میلاد با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت؛ امام موسی بن جعفر علیهما السلام مراسم جشنی در مدرسه مهدیه نمایندگی تایلند با حضور اساتید و طلاب و برخی دیگر از اقشار مردمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با شب میلاد با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت؛ امام موسی بن جعفر علیهما السلام مراسم جشنی در مدرسه مهدیه نمایندگی تایلند با حضور اساتید و طلاب و برخی دیگر از اقشار مردمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرکار خانم فاطمه آوائی از استادان ایرانی حوزه و از دانش آموختگان جامعه الزهراء قم، طی سخنانی ضمن تبریک این روز خجسته، به بیان گوشه هایی از تاریخ زندگانی آن امام همام پرداخت.

وی به بعضی از ویژگی های آن حضرت به خصوص کظم غیظ و فرو خوردن و کنترل خشم و ضرورت آراستگی همگان به این فضیلت اخلاقی برای برون رفتن از بسیاری از تلخکامی های زندگی تاکید کرد.

خانم آوائی در فرازی دیگر از سخنان خود با اشاره به باب الحوائج بودن امام کاظم علیه السلام ، ایشان را الگویی کامل برای همگان در تحمل مصائب دانست.

در ادامه این مراسم، گروه سرود طلاب با اجرای زیبای خود طراوتی دو چندان به برنامه بخشید که مورد استقبال حاضران، قرار گرفت.

گزارشی از جشن میلاد هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در تایلند

گزارشی از جشن میلاد هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در تایلند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha